راهکار فروش اغلب واقعاً ساده است: کافی است بفهمید که تقاضا (و انتظار) مشتری از کسب و کارتان چیست. درست است! به همین راحتی می‌توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری را افزایش داده و فروش را اغلب کنید. اما یک دشوار حقیر بر راز راهتان هستی دارد: سوداگری شما مشتریان زیاد زیادی دارد – یا حداقل آنقدری مشتری دارد که نتوانید آنها را تک تک رسیدگی کنید. با این حساب باید چه کار بکنید؟ آیا باید قید فروش اغلب را بزنید و صبر کنید لغایت مشتریان شما به تدریج بیشتر شوند؟

جواب این سوال هم ساده است: برای شناخت مشتریان خود، کافی است به تحقیقات علمی در باره رفتار مصرف کننده رجوع کنید و به کمک این تحقیقات، راهکارها و تکنیک‌های پابرجا کردن شده برای جذب مشتری را بشناسید.

درست است که هر یک از ما با سایرین فرق دارد، اما در بسیاری از موقعیت‌ها، ذهن همه‌مان به شکل یکسانی

 ایده جذاب برای تولید محتوا

پیشه می‌کند. این یعنی شما می‌توانید با شناخت ظرافت‌های ذهن انسان و به کارگیری روش‌های خلاقانه، به تعداد کسانی بیفزایید که به محصولات و خدمات شما پاسخ مثبت می‌دهند، و بدین‌ترتیب فروش خویش را افزایش دهید.

البته لازم نیست برای پیدا کردن مطالب معتبر و علمی تمام اینترنت را زیر و رو کنید. همین الان جای واقعیت هستید. ما در این نوشتار می‌خواهیم به 10 پژوهش علمی مختلف نگاه کنیم که می‌توانند درک بهتری از ذهن مشتری به شما بدهند و کمک کنند تا استراتژی های خود را برای فروش اغلب بهینه کنیذ. خب، سایر بگذارید بدون هیچ حرف دیگری به سراغ این تحقیق‌ها برویم.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها